Mollie, een van de snelst groeiende financiële dienstverleners van Europa en Edenred, wereldleider in betaaloplossingen voor de werkomgeving, kondigen met veel trots hun samenwerking aan.
“Deze samenwerking met Edenred is een belangrijke mijlpaal voor Mollie en onze klanten,” zegt Chun Kay Tang, Sales Lead België van Mollie. “De toevoeging van Edenred’s maaltijd-, eco- en cadeaucheques aan ons betaalplatform geeft onze handelaars de mogelijkheid om hun omzet te vergroten en biedt hun klanten bijkomende betaalopties. Dit is een belangrijke stap voorwaarts in onze missie om het meest klantgerichte en veelzijdige betaalplatform in de markt te zijn.”
De toevoeging van Edenred aan het portfolio van Mollie komt op het ideale moment, aangezien de vraag naar flexibele betaaloplossingen blijft groeien in het licht van veranderende consumentenbehoeften en de versnelde verschuiving naar online verkoop. Met deze uitgebreide reeks betaalopties kan Mollie een nog breder scala aan oplossingen bieden voor elk type bedrijf.
“Edenred is verheugd om deel uit te maken van Mollies netwerk en samen te werken om innovatieve betaaloplossingen aan te bieden die voldoen aan de evoluerende behoeften van zowel e-commercebedrijven als consumenten,” voegt Olivier Bouquet, General Manager van Edenred België, toe. “Deze samenwerking weerspiegelt onze toewijding aan het ondersteunen van de economie door middel van praktische, veilige en efficiënte betaalmethoden.”
Eenvoud troef
Deze samenwerking stelt Belgische handelaars in staat om op makkelijke manier betalingen met Edenred Maaltijd, Edenred Eco en Edenred Geschenk ((voorheen bekend als Ticket Restaurant, Ticket EcoCheque en Ticket Compliments) te aanvaarden en verwerken. Nadat de handelaar een contract heeft afgesloten met Edenred kan hij in zijn Mollie Dashboard heel eenvoudig de verschillende Edenred-oplossingen aanvinken die hij wil toevoegen aan zijn checkout. Door deze uitbreiding kunnen handelaars die Mollies betaaldiensten gebruiken, hun klanten meer flexibiliteit en gemak bieden, wat resulteert in een betere klantervaring en potentieel hogere verkoopcijfers.
“De integratie van Edenred maaltijdcheques in Mollies betaalsysteem kwam voor ons als een zegen. Als online versmarkt is het essentieel dat onze klanten met alle gangbare betaalmiddelen kunnen betalen, inclusief maaltijdcheques. Het opzetten van de samenwerking met Edenred verliep uiterst vlot, en nadien volstonden enkele clicks in het Mollie Dashboard om de Edenred-oplossingen aan onze checkout toe te voegen. Het is fijn om samen te werken met bedrijven die, net als wij, innovatie, efficiëntie en een optimale klantenervaring vooropstellen,” aldus Jelmer Feenstra, Head of Product van Crisp.