Skip to main content

Mollie maakt stap naar een omnichannel productaanbod met lancering van in-person betaaloplossing 

Gent, 24/05/2023Mollie, een van de snelst groeiende financiële dienstverleners van Europa, lanceert vandaag zijn in-person betaaloplossing: Mollie Terminal. Deze POS-oplossing stelt bedrijven die zowel online als offline actief zijn in staat al hun betalingen via Mollie te laten verlopen. De lancering van Mollie Terminal is een mijlpaal voor Mollie omdat de financiële dienstverlener hiermee de stap naar een omnichannel productaanbod maakt.  

Online en offline betalingen rapporteren en verwerken in één systeem 

Ondernemers die gebruikmaken van Mollie Terminal profiteren van het grote voordeel dat zij zowel hun online als offline betalingen kunnen rapporteren en verwerken via het Mollie dashboard. Dit is mogelijk doordat Mollie Terminal gebruikmaakt van dezelfde API die webshops aan Mollie koppelt. De geïntegreerde POS-oplossing zorgt daarmee voor een efficiëntieslag, waardoor bedrijven tijd en geld kunnen besparen. 

Mollie Terminal wordt in eerste instantie gelanceerd in België en Nederland en zal later worden uitgerold naar Duitsland, Engeland en Frankrijk.  

Producten voor bedrijven die zowel offline als online opereren  

Mollies stap naar een omnichannel productaanbod komt voort uit de groeiende vraag van bedrijven naar een fysieke betaaloplossing. Met de lancering van Mollie Terminal is dit nu mogelijk. Later dit jaar zal het in-person productaanbod uitgebreid worden met Tap To Pay, wat bedrijven in staat stelt om pinbetalingen via hun mobiel te accepteren.  

Mark Wichers, oprichter van WAVE7, is ontzettend blij met de Mollie Terminal: “Wanneer bedrijven hun online en offline betalingen via één centrale plek willen regelen, dan kan ik de Mollie Terminal van harte aanbevelen. De terminal kun je snel en makkelijk installeren en deze heeft vervolgens op ieder moment een perfecte verbinding.” 

Koen Köppen, CEO van Mollie: “De lancering van Mollie Terminal is een mijlpaal voor ons. Na jarenlange focus op online betalingen, treedt Mollie met dit product definitief toe tot de omnichannel betaalmarkt, waarin we ons positioneren met een product dat zich kenmerkt door hoge flexibiliteit, een concurrerende prijs en lokale ondersteuning. Het is een compliment dat bedrijven die gebruikmaken van het Mollie dashboard voor hun online betalingen dit met zoveel plezier doen dat zij ons ook gevraagd hebben om een in-person oplossing. Ik ben trots dat we vanaf vandaag onze klanten deze oplossing ook kunnen bieden.” 

Meer weten over Mollie Terminal, zie hier: https://www.mollie.com/products/payments-terminal 

Over Mollie

Mollie is een pionier in de betaalindustrie en een van Europa’s snelst groeiende financiële dienstverleners. Het bedrijf, opgericht in 2004, faciliteert ondernemingen van elke omvang om op te schalen en te groeien door middel van snelle en flexibele financiering en een gebruiksvriendelijke betalings-API die meerdere betaalmethoden aanbiedt. Mollies missie is om complexe financiële diensten te vereenvoudigen en zo ’s werelds meest geliefde financiële dienstverlener te worden.

Mollie heeft meer dan 130.000 klanten, een internationaal team met meer dan 750 medewerkers en kantoren in Amsterdam, Lissabon, Londen, München en Parijs.

www.mollie.com

KFI

Author KFI

More posts by KFI