Mollie, een van de snelst groeiende financiële dienstverleners van Europa, kondigt hun nieuwe integratie aan met HubSpot, het klantenplatform voor groeiende bedrijven. Dankzij deze samenwerking kunnen bedrijven binnen enkele seconden betalingen direct vanuit HubSpot aanmaken en tracken, waardoor CRM-betalingen sneller worden verwerkt en er veel tijd bespaard wordt.
De samenwerking is een belangrijke stap in Mollies ambitie om betalingen en geldbeheer moeiteloos te maken voor alle Europese bedrijven. Hiermee kunnen Belgische bedrijven rekenen op de volgende voordelen:
- Gestroomlijnde workflows: Betaallinks kunnen direct vanuit HubSpot Deals worden gegenereerd en vervolgens makkelijk geïntegreerd worden in bestaande HubSpot Workflows.
- Betalingen beheren en volgen: De betaallink van elke transactie binnen HubSpot kan gemakkelijk gemonitord worden, met automatische updates over bijvoorbeeld de betaling.
- Vereenvoudigde terugbetalingen: Terugbetalingen kunnen direct vanuit HubSpot gecreëerd worden om zo financiële transacties te vereenvoudigen.
- De beste ervaring leveren: Bedrijven kunnen hun klanten een scala aan betaalmethoden aanbieden, van lokale opties tot wereldwijde favorieten, en daarmee zorgen voor een soepele betaalervaring.
Activiteiten stroomlijnen
Door de integratie van HubSpot met de betaaloplossingen van Mollie, komen de twee partijen tegemoet aan de behoeften van bedrijven om niet meer te hoeven schakelen tussen meerdere platforms voor het beheren van deals en betalingen. Dat helpt hen vervolgens weer om hun activiteiten te stroomlijnen en hun groei te stimuleren.
Scott Brinker, VP Platform Ecosystem bij HubSpot, over de samenwerking: “We zijn blij om Mollie als partner te hebben en hun integratie in onze groeiende HubSpot App Marketplace te promoten. De integratie zal een belangrijke stap zijn voor mkb-bedrijven om sneller en efficiënter betaald te krijgen.”
Koen Köppen
Koen Köppen, CEO bij Mollie: “De Mollie-integratie met HubSpot is een belangrijke stap in het vereenvoudigen van workflows, zeker voor de kleinere bedrijven. Door gebruikers in staat te stellen betalingen direct in HubSpot te doen en te tracken, wordt er niet alleen veel tijd bespaard, maar kan men ook hun operationele efficiëntie verbeteren. We zijn trots op deze nieuwe samenwerking, die onze inzet voor het leveren van gestroomlijnde betaalervaringen op maat onderstreept.”